Omul care mănâncă turism pe pâine

Alin-Burcea

Îl știam de la începutul anilor 1990, dar l-am cunoscut pe viu și face to face cu mult mai târziu. După 16 ani. Mai precis, în septembrie 2006, atunci când s-a deschis agenția Paralela 45 de la Pitești. Și m-a captivat după nici un sfert de oră de conversație. Atunci l-am ascultat preț de vreo oră fără să mă plictisesc vreo secundă. Omul din fața mea nu numai că mânca turism pe pâine, dar și vorbea despre destinații și oferte cu atâta pasiune și lux de informații încât îți venea să îl întrebi de ce nu se apucă să scrie o carte cu impresii de călătorie. Un om-poveste, cu o afacere de poveste: Alin Burcea. Un om care iubește turismul la maximum.
Și cum drumurile vieții sunt pline de surprize, la nici patru luni de la deschidere am apelat la serviciile celor de la Paralela 45 pentru prima dată. Era în ianuarie 2007 și urma să plec în câteva săptămâni la un Summit NATO la Sevilla, așa că aveam nevoie de o cazare la un hotel aflat aproape de locul evenimentului. Inițial, am căutat oferte pe mai multe site-uri de rezervări, după care m-am decis să merg și la agenția din Pitești. Iar doamnele de acolo mi-au oferit după nici treizeci de minute soluția: hotelul de patru stele Vertice, aflat la vreo 15-20 de minute de mers pe jos de summit. Iar oferta era foarte bună: 65 de euro per noapte, mai puțin și decât pe internet. În cele șase nopți cât am stat, totul a fost impecabil. Și pentru mine a fost un prim semn concret că laudele aduse de către Alin Burcea angajaților săi nu erau vorbe în vânt, ci o realitate de cinci stele.
În 2009, tot în ianuarie, aveam nevoie de trei bilete de avion la Paris. Și le-am găsit. Tot la Paralela 45. Și tot la un preț foarte bun și în timp-record.
În vara lui 2013, mai multe rude au fost, tot prin Paralela 45, într-un sejur de neuitat la Moscova și Sankt Petersburg. Și la întoarcere au avut numai cuvinte la superlativ legate de serviciile Paralela 45.
Din septembrie 2006 și până acum l-am mai văzut pe Alin Burcea de vreo câteva zeci de ori. La TV sau pe diferite site-uri online. A rămas același manager pasionat cât cuprinde de ceea ce face, de turismul PROFESIONIST, cu P de la… Paralela 45. Una dintre cele mai puternice agenții de turism din România care în acest an a împlinit 25 de ani de existență cu numeroase reușite și sute de mii de clienți foarte mulțumiți.
În acest an, după o pauză de câțiva ani, am apelat din nou la serviciile Paralela 45. Pentru că mi se făcuse dor de servicii turistice de top. De această dată am achiziționat un sejur pentru familie în Kemer, la foarte lăudatul hotel Akka Antedon. Și, pe tot parcursul derulării discuțiilor pentru oferta în Turcia am avut plăcuta surpriză să întâlnesc din nou niște oameni profesioniști și foarte receptivi, care mănâncă turism pe pâine la fel ca și patronul lor. În fapt, asta e starea normală de fapt la Paralela 45. Zi de zi. Angajați și servicii de nota zece. Turism ca la carte fără niciun fel de compromis.

Lasă un răspuns

