Gillette Fusion ProGlide, bun (probabil) aparatul, proastă însă reclama

Fiind un împătimit al reclamelor încă din fragedă „pruncie”, obişnuiesc să „devorez” publicitate atunci când timpul îmi permite. Iar în ultimul timp constat că din ce în ce mai multe spoturi duc lipsă de creativitate şi de mesaje care să îţi rămână întipărite mult timp pe „hard”-ul materiei cenuşii. Iar la capitolul reclame proaste cât cuprinde străluceşte noul sport de la aparatul de ras Gillette Fusion ProGlide. Şi aici nu e de vină… aparatul, ci „actorul” Răzvan Lucescu şi cel care i-a făcut textul superficial. Atunci când prezintă noul aparat, Răzvan Lucescu e atât de neconvingător şi de insipid, încât ai senzaţia că în faţa ta se prezintă un copil de 10 ani care a învăţat cu forţa o poezie banală. Am văzut de-a lungul anilor sute şi sute de vedete ale lumii fotbalistice în reclame, de la Tiger Woods şi Zidane până la Cantona ori Hagi, la capitolul „neconvingător, penibil şi superficial” lider detaşat este Răzvan Lucescu în rolul de promotor al Gillette Fusion ProGlide. Dacă ar fi fost un spo(r)t pentru copiii de la grupa mică de la grădiniţă, aş mai fi înţeles. Aşa, reclama este doar un eşec lamentabil. Nu ştiu cât de bun este noul aparat de ras Gillette, însă pe mine unul reclama nu m-a convins să îl încerc. Oricum, de doi ani – după ani buni de Gillette – folosesc eficientul Magnum M5 al americanilor de la Personna, care din păcate nu au o sucursală şi la noi. Şi l-am cumpărat fără să văd vreo reclamă. 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s