Fidelizarea la Vodafone – praf in ochii lumi si nota zero la grija fata de clienti

De noua ani am telefonul mobil in reteaua Vodafone, mai intai pe cartela si din apoi pe abonament. Am fost fidel neconditionat si nutream niste naive sperante ca acum,  dorind sa imi prelungesc abonamentul cu inca doi ani, cei de la Vodafone imi vor oferi niste mici beneficii, asa de fidelizare. Dupa trei conversatii telefonice cu o operatoare de la Vodafone si cateva scurte negocieri reusisem initial sa obtin niste minute in plus, mai precis 75 de minute nationale, 700 de minute in retea si 700 de SMS-uri in retea, totul la 6,24 euro. Nu suna rau. Parca era chiar mai frumos sa platesc cu un euro mai putin ca pana acum in fiecare luna. Suna interesant. Dar orice vis poate deveni si… cosmar. Mai ales cand cei de la Vodafone sunt unsi cu toate smecheriile. In afara de minute, doream sa imi iau si un telefon cu punctele de fidelizare. Numai ca – inca o surpriza neplacuta marca Vodafone Romania – mi s-a spus ca la abonamentul de 6,24 euro oferit special la fidelizare nu mai poti sa iti iei telefon. Ciudat, nu scrie nicaieri asta si cam suna a… Protectia Consumatorului. Altfel spus, tu vrei sa continui intr-o retea iar cei de la Vodafone Romania te conditioneaza. Vrei asta, renunti la aia. Un fel de santaj… mobil. In fine, sa mergem mai departe. Insist ca vreau sa imi iau un telefon la fidelizare si dupa mai multe minute operatoarea imi spune ca va lua legatura cu sefii ei sa vada daca va putea rezolva ceva in acest sens. Dupa alte zile operatoarea revine, ma suna si imi spune ca imi pot lua si un telefon la fidelizare. In sfarsit o veste buna. Sunt surprins, dar pana nu finalizez totul refuz sa cred ca Vodafone Romania are si parti bune. Stabilim ca sa fiu contactat din nou astazi. Numai ca atunci cand Vodafone Romania isi bate joc de clientii fideli, o face ca la carte. Desi Vodafone Romania face parte dintr-un gigant al comunicatiilor, mentalitatea si cutumele sunt de nota zero. Asadar, operatoarea ma suna astazi. Imi alesesem un mobil – Samsung C3300 – care cu punctele mele de fidelizare si cu reinnoirea contractului pe doi ani ajungea undeva la 19 euro, deloc rau. Numai ca operatoarea imi spune ca la reinnoire acest telefon este mai scump pentru mine, deoarece am ales un abonament cu mai multe minute si m-ar duce undeva la 56 de euro. Bineinteles ca incep sa ma enervez, insa reusesc sa imi maschez iritarea la telefon. Ii spun ca nu e corect, pentru ca pe internet aparea un pret la reinnoire contract, iar acum mi se spune altul. La capitolul transparenta, Vodafone e cam repetenta. Imi raspunde nemuritoare si rece ca asta e si nu are ce face. N-am rezolvat nimic. In loc sa isi atraga clientii, Vodafone Romania incearca sa-i fenteze si sa le ofere beneficii ciuntite. In aceste conditii, inclin tot mai mult sa imi portez numarul spre Orange, companie care la respect clienti ii bate mar pe cei de la Vodafone. Nu am luat o decizie deocamdata, dar nici nu mai e mult.

Lasă un răspuns

