Pregatiri de Revelion

La ora la care scriu aceste randuri inca ma aflu la serviciu. Asta e, in acest final de an nu am putut sa imi mai iau concediu. Nu-i nimic, recuperez anul viitor. Intre timp, ma pregatesc asiduu de Revelion, pe care il vom petrece cu inca 21 de rude si prieteni intr-un club din Pitesti. Aseara am stat aproape o ora si jumatate sa selectez o parte dintre melodii pentru noaptea dintre ani. Nu de alta, dar gasca mea nu poate sa stea linistita si la dans nu o intrece nimeni. Sunt in stare sa pun prinsoare pentru asta. O sa lucrez si maine, iar pe 31 decembrie sper – poate aude seful – sa am program cat mai redus posibil. Nu de alta, dar trebuie o pauza de cateva ore intre job si ringul de dans. Nu mai am chef sa scriu pana anul viitor, asa ca va urez ca in 2010 sa aveti un an de nota 10! Cap coada.

One response to “Pregatiri de Revelion

Lasă un răspuns

