Da, recunosc ca ma droghez

Probabil ca va mira cat cuprinde destainuirea mea. Da, recunosc ca ma droghez. Si nu de o ora, de o zi sau de o saptamana, ci de ani buni. Ma droghez si ma simt foarte bine. E un drog absolut incantator pe care il iau constant in doze mici si care culmea nu are efecte secundare. Le-am recomandat si cunoscutilor sa incerce drogul meu, dar m-au cam refuzat. Cine stie, le-o fi fost frica de vreo supradoza. Asta desi le-am tot spus si explicat ca nu vor fi loviti de niscaiva efecte secundare in urma dozelor zilnice de drog. Vreti sa stiti despre ce drog e vorba? Imediat va spun. Aveti putintica rabdare, vorba lui nenea Iancu.  Va intrebati de ce tocmai acum m-a apucat sa fac destainuirea asta, ca doar nu sunt la confesional. Ei, pur si simplu asa mi-a venit. Nu am putut sa mai ma ascund. Ma droghez si ma voi droga in continuare. Nu voi renunta cu niciun chip la drogul meu. Hai, ca v-am lasat destul sa asteptati. Drogul pe care il iau zilnic se numeste drogul M.B.C.  Nu, nu e un derivat al LSD sau al heroinei. E mult mai tare si mai bun. Te face sa te simti cu adevarat excelent. Drogul M.B.C. este drogul Micilor Bucurii Zilnice. Bucuria de a vedea un rasarit de soare, bucuria de a citi o carte buna sau de a viziona un film de suflet, bucuria de a asculta o melodie pe gustul sufletului, bucuria unui dans sau a unei seri petrecute cu cei dragi, bucuria unui suc racoritor in plina arsita, bucuria unui sarut neasteptat, bucuria unei victorii, indiferent de proportia ei, bucuria unui cadou primit sau a unei laude, bucuria unui nou inceput, bucuria unui meci castigat de catre echipa favorita, bucuria intalnirii unor oameni de calitate cu care dialoghezi cu prelungiri, bucuria de a scrie ceva, bucuria de a da cat mai multe bucurii mari si mici celor dragi fara plata ramburs.  Cunoasteti toate aceste derivate ale drogului M.B.C., nu-i asa? De cate ori ati luat drogul asta pana acum? Cate mici bucurii ati contabilizat pana acum? 10, 20, 100? E putin, chiar putin de tot. Va recomand sincer sa cresteti doza. Drogati-va cat doriti, dupa gust, dar numai cu M.B.C. Va las deocamdata. Ma duc sa ma mai droghez putin. Tocmai a rasarit soarele.

One response to “Da, recunosc ca ma droghez

  1. f frumos! daca am vedea numai bucuriile fiecarei zile… am zambi mai mult!

Lasă un răspuns

