In piscina cu Ionela Tarlea

Suna cam a fantezie, nu? Ei bine, pot sa va asigur ca la mijloc nu e vorba de nicio fantasma. Doar sunt pe ultima turnanta inaintea casatoriei. Nu e fantasma, e realitate. Da, am fost in aceeasi piscina cu fosta mare atleta Ionela Tarlea. Si nu am fost singur…  Duminica, impreuna cu nasii, am ales sa facem o baie de… soare la Budeasa, la cea mai moderna plaja din judet – Shaker. Dincolo de surprizele placute referitoare la infrastructura, am avut parte de o alta si mai si. Daca pe vremuri era un film „Ghici cine vine la cina?”, intalnirea sui-generis de duminica ar putea fi parafrazata drept „Ghici cinee vine la piscina?” Pe scurt, eram toti cinci in piscina (eu, viitoarea sotie, nasii plus fetita lor) la un volei acvatic si la un moment dat mingea buclucasa si foarte usoara (minge pe care de altfel am si pierdut-o peste cateva ore peste un gard din cauza unui sut prost… fac mea culpa)  ajunge pe la niste vecini de balaceala. O doamna ne returneaza mingea zambind si apoi trece pe langa noi pastrand acelasi zambet. Ma uit o clipa si am senzatia de deja vu. Cea care ne-a returnat mingea e o atleta foarte cunoscuta numai ca… am un lapsus. Ma ajuta nasul: e chiar Ionela Tarlea. Fosta campioana mondiala indoor si vicecampioana olimpica in piscina la Budeasa. Niciodata nu se stie unde poti da peste o vedeta. Si ca sa fie tacamul complet, la iesirea din complex am mai dat si peste Tames de la FC Arges…

Lasă un răspuns

