Depeche Mode, pur si simplu inefabili

band_2_2009_01_10241

M-am bucurat mult cand am auzit ca baietii de la Depeche Mode revin in Romania. Am ratat concertul din 2006, iar in mai sper sa fiu prezent in Parcul Izvor si sa cant „World in My Eyes”, „Personal Jesus”, „Enjoy the Silence” sau „Precious” pana cand ragusesc.  Da, imi plac cei de la Depeche Mode. Imi plac pentru ca nu fac rabat de la calitate, imi plac pentru ca au un sound unic, un farmec inefabil, imi plac pentru ca sunt o mare marca muzicala inregistrata. Ca sa parafrazez ultimul lor album, sunetele formatiei sunt „sunetele universului”.  Intr-o lume in care trupele efemeride sunt o mare moda, Depeche Mode reprezinta un exemplu de constanta la superlativ, un exemplu de MUZICA cu M de la Magic.  Sper ca si organizarea concertului sa fie una pe masura trupei, fara scapari si scaparari balcanice. Fac o mica divagatie acum si spun ca ultimul concert memorabil pe care l-am vazut in ultima vreme a fost (la TV, fac mea culpa) cel al trupei Simply Red, cu ocazia Cerbului de Aur. Am fost uimit atunci de modestia si profesionalismul lui Mick Hucknall, un artist de nota 20. Sper ca si apropiatul concert Depeche Mode sa ma faca sa-l pun in albumul sufletesc cu concerte mari.

One response to “Depeche Mode, pur si simplu inefabili

Lasă un răspuns

