Deja teasing la primul roman

dsc_00761Astept cu nerabdare aparitia primului meu roman, „Pepiniera”. Iar in asteptarea publicarii am avut placut placuta surpriza sa vad ca deja s-a scris un articol despre viitoarea mea carte pe unul dintre cele mai bune site-uri media din Arges – www.bitpress.ro. Altfel spus, cei de la Bitpress deja fac teasing la carte si le multumesc pe aceasta cale. Sub titlul, „Denis Meraru-in asteptarea primului roman”, jurnalista Iulia Cojocaru scrie despre planurile mele scriitoricesti, publicand si un fragment din materialul de pe blogul in care spuneam cum s-a nascut „Pepiniera”. M-a bucurat sa vad ca pana azi dimineata articolul avea deja peste 300 de vizualizari. Uite ca mai e lume interesata de literatura juvenila. Puteti vizualiza articolul la urmatorul link:

http://www.bitpress.ro/articole/cultura/2276/denis-meraru-in-asteptarea-primului-roman.html

4 responses to “Deja teasing la primul roman

  1. Esti fenomenal, de mine nu zicea nimeni ca ma apuc de scris 😀 A, stai, de mine n-a stiut nici mama 😆 Bravo!!

  2. Oana, recunosc ca la mine a stiut… mama cand m-am apucat de scris. De fapt, ea a fost si primul meu cenzor, mai ales ca e filolog ca formatie. Promit ca la urmatoarea carte de care te apuci sa-ti fac eu teasing primul. Multumita?

  3. Păi, hai, domne, nu-l pui şi pe blog? Sau trebuie să aşteptăm printul? Cât mai e până atunci? Când îl publici? Plânge masa după o carte bună!!!

  4. Misu, o sa mai pun pe blog eventual o bucatica, asa de gust. In curand o sa pun o bucatica si din al doilea roman

Lasă un răspuns

