Citesc… „Pe drum”

Sa nu intelegeti cumva ca merg pe strada de nebun cu o carte deschisa. Nu, nu am facut din strada sala mea de lectura. Pur si simplu de cateva zile, in fiecare seara citesc de zor o carte absolut superba: „Pe drum” de Jack Kerouac. Personajul principal – Sal Paradise – este un Huckleberry Finn modern care trece printr-o avalansa de intamplari extrem de realiste. Cartea are ritm, are condimente cat trebuie, e un adevarat magnet. E frumoasa ca o viata traita pe aripile neprevazutului. Tot citind „Pe drum”, imi fac incalzirea pentru doua carti pe care le astept cu mare nerbdare: „Gomorra” de Roberto Saviano si „The Graveyard Book” a lui Neil Gaiman.  Cand am fost in Franta, am vazut mai multi oameni maturi citind in tren „Gomorra” si extrem de captivati de carte. Doar e best-seller, nu? Si „The Graveyard Book” e best-seller si demn de remarcat e faptul ca va aparea la Tritonic la doar cateva luni dupa lansarea oficiala. Un plus de aplaudat.  Oricum, de cand m-am apucat de scris carti, mi-a revenit si pofta mare de lectura. Recunosc – si fac mea culpa – ca am avut cativa ani in care nu am citit mai mult de 5-6 carti pe an. De vreo doi ani am inceput sa devorez iar pagini. M-a facut mama bibliofil, n-am ce face. E in gena. Si e atat de placut sa citesti carti bune! Contraziceti-ma daca puteti!

One response to “Citesc… „Pe drum”

  1. Si eu care credeam ca citesti reginele, ce anti reclama esti 😛

Lasă un răspuns

