In revenire de forma si de format

Finalul lui 2008 a fost unul greu. Nu va ganditi insa cumva ca am trecut prin cine stie ce cazne. Pur si simplu am avut zile „grele” in chefuri si distractii alaturi de cumnatii de 5 stele de la Constanta si de o parte de prietenii din gasca. Nu e deloc usor sa stai in medie pana la 2 dimineata, sa razi si sa te simti bine 8 zile la rand. Grea viata… Cat despre Revelionul propriu-zis, a fost unul pe gustul meu cat cuprinde: muzica si dans si antren pana aproape de 5 dimineata, la amicul Japanese alaturi de alti 16-17  colegi si colectie de distractie. La cat de bine a iesit, mi-as fi dorit sa se dea o lege prin care Revelionul sa tina – daca nu 9 saptamani si jumatate, macar trei zile si trei nopti acolo. Apropo de Revelion, vedeta a fost fara indoiala fetita de un an si noua luni a lui Andrei, care dansa cu foc pe la 1 dimineata de nici n-ai fi zis ca e atat de mica. Ce mai, o fetita cu adevarat de exceptie, vioaie si sociabila cum nu am vazut pana acum. Un model de urmat pentru viitoarele mamici si viitorii tatici. A fost frumos miniconcediul meu, cu trezit la 10-11 dimineata si fara condica. Ce bine ar fi daca ziua ar avea macar vreo 30 de ore acolo, sa avem timp pentru toti si toate. Gata cu scrisul pe ziua de azi, am de lucru. A inceput un nou an si ma pregatesc de multe… evenimente.  Sunt in revenire de forma si de format.

Lasă un răspuns

