Hai sa emigram sau sa schimbam ceva

Nu stiu altii cum sunt, dar eu cand ma gandesc ce noua (de)generatie de politicieni va intra in Parlament, imi vine sa-mi fac bagajele si sa emigrez in comuna… Seychelles sau Los Angelesul de Sus. Ne asteapta inca 4 ani de impliniri marete in conturile prea putin stimabililor parlamentari si prea putine impliniri ale gloatei care i-a votat. Ma uit in buzunare si pe cont si vad ca deocamdata nu am bani de emigrat, ci eventual doar idei de schimbat. De schimbat mentalitati, oameni si naravuri. Nu sunt singurul, asta e sigur. Chiar asa, stimati bloggeri, cati dintre dumneavoastra vor schimbare? Si daca politicienilor tot le arde de jocuri, va propun si eu un joc: daca ar trebui sa faceti un Guvern exclusiv din actori de la Hollywood, ce portofolii ati da si cui? Decat sa avem politicieni care joaca teatru ieftin, mai bine actori adevarati.

2 responses to “Hai sa emigram sau sa schimbam ceva

  1. Pai actori s-au tot perindat prin politica (atat de la Hollywood cat si de la Buftea) – de exemplu Reagan, Schwarzenegger, Sergiu Nicolaescu 🙂

  2. Ar fi interesant sa vedem un Scwarzenegger prefect al Capitalei. Din pacate, sunt sigur ca jungla umana i-ar dilua imaginea de… Terminator

Lasă un comentariu